Polski English Français
Kongres Kobiet
Kongres Kobiet

  

Poszukujemy specjalistki/y do spraw promocji i social mediów

Dodano: 3 lipca 2019

Stowarzyszenie Kongres Kobiet

poszukuje kandydatki/ kandydata na stanowisko specjalistki/specjalisty do spraw promocji i social mediów

Jeśli chcesz pracować na rzecz równouprawnienia i praw kobiet, dołącz do ekipy Kongresu Kobiet która aktualnie poszukuje w Warszawie osoby na stanowisko:

Specjalistka ds. promocji i social mediów

Zakres obowiązków:

 

  • Zarządzanie i prowadzenie mediów społecznościowych, dbanie o wzrost liczby fanów
  • Pisanie informacji prasowych, newsletterów, krótkich artykułów
  • Budowanie sieci wolontariuszek i koordynowanie ich pracy przy organizacji corocznego Kongresu Kobiet
  • Utrzymywanie relacji z mediami i koordynowanie biura prasowego
  • Prowadzenie działań z zakresu PR i marketingu
  • Utrzymywanie kontaktu z pełnomocniczkami regionalnymi
  • Inne bieżące działania

Wymagania:

  • Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących praw kobiet
  • Doskonała komunikacja w mowie i w piśmie
  • Biegła znajomość języka polskiego, znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wysoka kultura osobista
  • Zaawansowana znajomość bieżących trendów w mediach społecznościowych (szczególnie Facebook) i doświadczenie w ich prowadzeniu
  • Doskonałe zarządzanie czasem i zdolności organizacyjne
  • Duża kreatywność
  • Umiejętność tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych (teksty i grafika)
  • Doświadczenie w pracy w komunikacji
  • Mile widziane doświadczenie w trzecim sektorze

Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny należy przesłać na adres biuro@kongreskobiet.pl 

Termin nadsyłania aplikacji – 14 lipiec 2019 r.